Svinnet

Fascinasjonen min for søppel aukar i takt med søppelmengda. Diverre (!) har det vorte mindre søppel i nærområdet, og bra er det. Men med auka handel og forbruk er søppel framleis eit stort problem i verda.

Plasten og metallboksane er fotograferte på baksida av ein butikk. Ordet Infinitum på den eine sekken gjorde meg nyfiken. Eg likar ikkje å vedgå det, men eg gugla. Det viser seg å vera namnet på eit norsk selskap som samlar brukt drikkeemballasje for attvinng. Arbeidet er fordelt på Sverige, Danmark og Tyskland. Drit i transporten, den er sikkert berekraftig, men kvifor kan ikkje Noreg ta på seg dette arbeidet? Ja, ja, eg veit det kostar for mykje.

I heile verda blir det brukt 20.000 drikkeflasker av plast kvart sekund. Forbruket i Noreg er på 600 millionar panteflasker kvart år. 87 prosent av dei vert panta.