Nytt tema

Det er nesten så eg gløymer at eg har ansvar for ein blogg når skyer og sol vekslar, og eg sjølv vekslar mellom hagearbeid og jakt på nye fototema. Siste fikse ideen er eldre løer på Vestlandet, av den typen som knapt blir lagde merke til av ferierande og andre turistar. Eg visste ikkje at det fanst så mange løer på relativt små område, så truleg har eg tatt meg vatn over hovudet; har i alle fall arbeid i fleire år framover. Det er grenser for kor mykje av den slags ein kan presentera på ein blogg, så eg får venta til eg har meir å velja i.

Først litt Island att, turistfoto frå Seydisfjördur på Aust-Island. Byen dukkar opp etter ein lang nedfart frå fjellet. Det første me ser i skumringa er namnet Seydisfjördur som lyser i lia over byen, à la det meir vidgjetne Hollywood-skiltet. Som i så mange islandske byar dominerer bølgjeblekkplatene som kledning på husa, også på kyrkja. Denne varianten av ei campingvogn (nest siste foto) har eg ikkje sett før. På ungdomdherberget svirrar mange tungemål, og klesvasken heng heimsleg i korridoren.

Fleire foto frå Island kjem med ujamne mellomrom.