Landbruket

Dei gule engene er eit etter måten nytt fenomen på mine kantar. Før var dei grøne etter siste slåtten. No er mange av dei gule – ikkje av naturlege grunnar, men av di dei er lagde brakk av kjemikaliar. Bonden, og andre, blir sikkert forsikra om at dette er ufarleg. Kvar gong eg ser ein slik flate undrast eg på kor mykje av sprøytemidlet som overvintrar, som påverkar mikroorganismane i jorda, og som blir tatt opp i neste års avling. Det finst areal som blir langt kraftigare sprøytte enn dette, og det er ikkje til å unngå at litt av det hamnar i menneskekroppen. Det fotograferte området er i Ølen. Biletet med siloballane og grantrea er frå Etne Det same er siloballane i solnedgangen, Det er svært sjeldan eg fotograferer solnedgangen, men her var det ingen veg utanom.

Det siste motivet har eg fotografert før, men eg gjer det gjerne på nytt. Eg vonar desse særmerkte betongsiloane vert freda- Eg trur dei er frå ei tiid då engene ikkje vart sprøyta.