Å la seg irritera

 Å la seg irritera er ikkje bra for helsa, det veit alle som har levd ei stund.

Never look back er ein kjent frase, den kjem sikkert frå Amerika. Han/ho såg seg aldri tilbake, er også mykje brukt, også i fotokretsar. Om ein fotograf vert omtalt på den måten, er det underforstått at vedkommande er dynamisk og legg bileta frå i går kjapt bak seg for så å fyka vidare til nye fotomotiv. Been there done that. Slik kjapp og lett haldning til livet og fotografiet taklar eg ikkje, derfor irriterer det meg. Men eg prøver å la vera.

No er det jul og alle er glade og snille. I førjulstida samla eg saman nokre familiebilete frå pc-en til ei (nett)bok. Den vart ikkje ferdig til jul, men no er boka omsider klar til tinging og her er eit lite utval frå boka. Gamle snapshots er best, meiner eg.